Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45055
Title: Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу
Authors: Пенкіна, Н. М.
Скриннік, В. І.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Пенкіна Н. М., Скриннік В. І. Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 401
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45055
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-402.pdf120.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.