Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45055
Назва: Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу
Автори: Пенкіна, Н. М.
Скриннік, В. І.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Пенкіна Н. М., Скриннік В. І. Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 401
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45055
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-402.pdf120.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.