Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПенкіна, Н. М.-
dc.contributor.authorСкриннік, В. І.-
dc.date.accessioned2024-01-09T08:17:18Z-
dc.date.available2024-01-09T08:17:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПенкіна Н. М., Скриннік В. І. Соціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 401uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45055-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як інструмент побудови іміджу закладів ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-402.pdf120.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.