Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44996
Title: Роль маркетингу у вирішенні проблем розвитку видавничої діяльності
Authors: Остапенко, Ю. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Краснокутська, Н. С.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Остапенко Ю. В. Роль маркетингу у вирішенні проблем розвитку видавничої діяльності. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Краснокутська Н. С. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 265.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44996
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t_25.04.2013_2_265-265.pdf153.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.