Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44784
Title: Marketing mix (Комплекс маркетингу)
Authors: Дубінець, В. П.
metadata.dc.contributor.advisor: Подворна, Л. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Дубінець В. П. Marketing mix (Комплекс маркетингу). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Подворна Л. А. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 266.
Abstract: Комплекс маркетингу – комплекс заходів, які визначають позиціонування продукту на ринку. Зазвичай маркетинг-мікс складається з «чотирьох P» (Product, Price, Place, Promotion): продукту, ціни, місця (системи розподілу товару або системи дистрибуції) та просування.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44784
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_266.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.