Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПодворна, Л. А.-
dc.contributor.authorДубінець, В. П.-
dc.date.accessioned2024-01-04T11:43:41Z-
dc.date.available2024-01-04T11:43:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДубінець В. П. Marketing mix (Комплекс маркетингу). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Подворна Л. А. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 266.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44784-
dc.description.abstractКомплекс маркетингу – комплекс заходів, які визначають позиціонування продукту на ринку. Зазвичай маркетинг-мікс складається з «чотирьох P» (Product, Price, Place, Promotion): продукту, ціни, місця (системи розподілу товару або системи дистрибуції) та просування.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleMarketing mix (Комплекс маркетингу)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_266.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.