Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44717
Назва: Неймінг як інструмент маркетингу в харчовій промисловості
Автори: Тепла, О. М.
Кобута, І. Б.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Тепла О. М., Кобута І. Б. Неймінг як інструмент маркетингу в харчовій промисловості. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 191-193
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44717
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-192-194.pdf128.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.