Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44717
Название: Неймінг як інструмент маркетингу в харчовій промисловості
Авторы: Тепла, О. М.
Кобута, І. Б.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Тепла О. М., Кобута І. Б. Неймінг як інструмент маркетингу в харчовій промисловості. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 191-193
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44717
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-192-194.pdf128.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.