Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44583
Назва: Responsible organic food marketing
Автори: Szwacka-Mokrzycka, J.
Savytska, N.
Lylyk, I.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Szwacka-Mokrzycka J., Savytska N., Lylyk I. Responsible organic food marketing. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 104-105
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44583
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-105-106.pdf87.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.