Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлючка, Е. Л.-
dc.date.accessioned2023-12-26T16:06:23Z-
dc.date.available2023-12-26T16:06:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКлючка Е. Л. Методология «шесть сигм» в применении к управлению качеством процессов менеджмента услуг информационных технологий. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 122 «Ресурсозберігаючі технології, матеріали та обладнання у ремонтному виробництві». 2012. С. 84-90.uk_UA
dc.identifier.isbn5-7987-0176Х-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44461-
dc.description.abstractВ работе разработана методика улучшения процессов для ИТ-услуг на основе методологии шесть сигм. В методике дано четкое определение последовательности действий направленных улучшения услуг, связанных с ИТ; определен перечень инструментов, которые могут быть применены на каждом из этапов. Процессы представлены с помощью диаграмм IDEF0.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розроблена методика поліпшення процесів для ІТ-послуг на основі методології шість сигм. У методиці дано чітке визначення послідовності дій спрямованих на поліпшення послуг, пов'язаних з ІТ; визначено перелік інструментів, які можуть бути застосовані на кожному з етапів. Процеси представлені за допомогою діаграм IDEF0.uk_UA
dc.description.abstractIn this thesis was developed the technique of improvement of processes is developed for IT Services on the basis of methodology six sigma. In a technique accurate definition of sequence of actions of the services directed improvement connected with IT is made; the list of tools which can be applied on each of stages is defined. Processes are presented by means of diagram’s IDEF0.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 122-
dc.titleМетодология «шесть сигм» в применении к управлению качеством процессов менеджмента услуг информационных технологийuk_UA
dc.title.alternativeМетодологія «Шість сігм» в застосуванні к управлінню якістю процесів менеджменту послуг інформаційних технології.uk_UA
dc.title.alternativeMethodology “Six sigma” in application to controlling of quality management processes of information technologies services.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 122: Ресурсозберігаючі технології, матеріали та обладнання у ремонтному виробництві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_122_2012_13.pdf513.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.