Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44366
Название: Організація обліку маркетингових витрат
Авторы: Шкуропат, І. Р.
Научный руководитель: Наумова, Т. А.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Шкуропат І. Р. Організація обліку маркетингових витрат. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Наумова Т. А. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 152.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44366
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_152.pdf1.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.