Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44052
Название: Цифровий маркетинг як механізм просування товарів
Авторы: Андрющенко, О. Б.
Старенков, Д. О.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Андрющенко О. Б., Старенков Д. О. Цифровий маркетинг як механізм просування товарів. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 листопада 2023 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 188-190
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44052
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
materialy_conf_10_11_23-189-191.pdf149.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.