Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрющенко, О. Б.-
dc.contributor.authorСтаренков, Д. О.-
dc.date.accessioned2023-12-20T18:06:36Z-
dc.date.available2023-12-20T18:06:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАндрющенко О. Б., Старенков Д. О. Цифровий маркетинг як механізм просування товарів. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 листопада 2023 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 188-190uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44052-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг як механізм просування товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy_conf_10_11_23-189-191.pdf149.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.