Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44052
Title: Цифровий маркетинг як механізм просування товарів
Authors: Андрющенко, О. Б.
Старенков, Д. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Андрющенко О. Б., Старенков Д. О. Цифровий маркетинг як механізм просування товарів. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 листопада 2023 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 188-190
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44052
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
materialy_conf_10_11_23-189-191.pdf149.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.