Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44041
Title: Наджинг як технологія впливу на споживача
Authors: Малигон, Є. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Кулініч, О. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Малигон Є. А. Наджинг як технологія впливу на споживача. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Кулініч О. А. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 84.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44041
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_84.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.