Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorЯрошенко, А. В.-
dc.date.accessioned2022-06-01T10:44:36Z-
dc.date.available2022-06-01T10:44:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯрошенко А. В. Управління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. Н. Л. Савицька; Харків, 2021. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/438-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в необхідності розвитку теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо управління маркетинговою діяльністю в закладах ресторанного господарства для забезпечення можливостей виживання та подальшого розвитку в умовах сучасних викликів. Метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення інструментів та підходів до управління маркетинговою діяльністю в закладах ресторанного господарства. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - розглянуто сутність та завдання управління маркетинговою діяльністю; - охарактеризовано підходи та принципи управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних змін; - визначено особливості управління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарства; - виявлено стан та тенденції розвитку ринку ресторанних послуг; - здійснено стратегічний аналіз зовнішнього середовища; - охарактеризовано маркетингову діяльність кафе «BUFET» та визначено основні проблеми; - розвинуто інструментарій удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю кафе; - розроблено та запропоновано маркетингові рішення щодо управління комплексом маркетингу кафе «BUFET».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectсистемнийuk_UA
dc.subjectпроцеснийuk_UA
dc.subjectситуаційний підхідuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій-
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroshenko_AV-MRz-30m.pdf
  Restricted Access
1.53 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Yaroshenko_AV-MRz-30m_annotation.pdf
  Restricted Access
431.51 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.