Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 201-210 of 222 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Принципи маркетингового ціноутворення на підприємствахБубенець, І. Г.
2022Маркетингові цифрові канали просування аграрної продукціїБабика, В. О.
2022Сучасні тенденції брендингуБабко, Н. М.; Іванов, Є.
2022Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мережСябро, А. В.; Лисенко, І. В.
2022Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємстваСєвідова, І. О.; Бабко, Н. М
2022Проблеми підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствСолдатенко, О. С.; Нечипоренко, В. В.
2022Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в УкраїніСтрашинська, Л. В.
2022Концепція соціально відповідального маркетингу в аграрному секторіСудомир С. М.
2022Трансформація маркетингу в умовах сучасних викликівСавицька, Н. Л.
2022Проблемні питання та координація роботи розробника програмного забезпечення для закладів готельно-ресторанного бізнесуХаустова, Т. М.; Гончаров, О. С.