Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14736
Title: Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні
Authors: Страшинська, Л. В.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Страшинська Л. В. Ідентичність брендів корпоративних торговельних мереж в Україні. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 194-196 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14736
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-195-197.pdf279.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.