Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/435
Название: Маркетингове обґрунтування конкурентних стратегій підприємства
Авторы: Улітіна, Катерина Ігорівна
Научный руководитель: Романюк, І. А.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу та медіакомунікацій
Ключевые слова: конкурентні стратегії;конкурентоспроможність;економічна ефективність
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Улітіна К. І. Маркетингове обґрунтування конкурентних стратегій підприємства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 075 Маркетинг; наук. кер. І. А. Романюк; Харків, 2021. 77 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми дипломної роботи полягає в тому, що сучасні підприємства функціонують в умовах високої динамічності зовнішнього середовища, тому для забезпечення своєї конкурентоспроможності мусять виявляти гнучкість, адаптуватися до постійних змін в макро-, мезо- та мікросередовищі. Необхідність підтримання конкурентоспроможності змушує підприємства розробляти різноманітні шляхи її підвищення, для чого потрібно зробити вибір та ефективно реалізувати конкурентну стратегію підприємства. Але часто правильний вибір конкурентної стратегії є нелегкою проблемою для підприємства, а тому необхідно зважено підходити до її вирішення, використовуючи професійне маркетингове обґрунтування. Метою роботи є обґрунтування теоретичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо формування і реалізації конкурентних стратегій підприємства та їх маркетингова підтримка. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - дослідження економічного змісту конкурентної стратегії підприємства; - аналіз особливостей формування конкурентної стратегії підприємства; - визначення місця і значення маркетингової складової формування конкурентних стратегій підприємства; - аналіз організаційно-економічної характеристики підприємства; - аналіз економічної ефективності використання ресурсів підприємства; - оцінка конкурентоспроможності підприємства; - визначення способу розробки конкурентної стратегії підприємства і рекомендації щодо її реалізації; - оцінка економічної ефективності запропонованих заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/435
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ultina _MP20-z7m.pdf
  Restricted Access
2.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Ultina _MP20-z7m_annotation.pdf
  Restricted Access
425.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.