Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43544
Назва: Вплив засобів електронної взаємодії зі споживачем на управління конкурентоспроможністю підприємства
Автори: Черних, А. А.
Науковий керівник : Ставерська, Т. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Черних А. А. Вплив засобів електронної взаємодії зі споживачем на управління конкурентоспроможністю підприємства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Ставерська Т. О. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 56-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43544
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_56-57.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.