Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4334
Назва: Мас-медіа в туризмі
Автори: Грабар, Н. Г.
Ключові слова: туризм;медіа;інтернет;студенти;туризм;медиа;интернет;студенты;tourism;media;internet;students
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Грабар Н. Г. Мас-медіа в туризмі. Матеріали ІІІ Міжнародної науково електронної конференції "Культура в процесі духовно-морального розвитку глобального суспільства" 21 лютого 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 56-60.
Короткий огляд (реферат): Сьогодення потребує, щоб висвітлення трансформаційних процесів у сфері туристичної індустрії втілювались завдяки активному впровадженню новітніх інформаційно-комунікаційних технологій та поліпшенню ефективності створення інформаційних послуг.
Настоящее требует, чтобы освещение трансформационных процессов в сфере туристической индустрии воплощались благодаря активному внедрению новейших информационно-коммуникационных технологий и повышению эффективности создания информационных услуг.
Today, it is necessary that the coverage of transformation processes in the tourism industry be embodied through the active introduction of the latest information and communication technologies and the improvement of the efficiency of creation of information services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4334
Розташовується у зібраннях:ІІІ Міжнародна науково електронна конференція 21 лютого 2020 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf794.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.