Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43003
Title: Особливості прямого маркетингу як інструменту комплексу просування
Authors: Хоролець, А. Г.
metadata.dc.contributor.advisor: Терещенко, І. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Хоролець А. Г. Особливості прямого маркетингу як інструменту комплексу просування. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 20 жовтня 2023 року; наук. кер. І. О. Терещенко. Харків: ДБТУ, 2023. С. 425-428.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43003
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2023_425-428.pdf136.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.