Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/43003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТерещенко, І. О.-
dc.contributor.authorХоролець, А. Г.-
dc.date.accessioned2023-12-01T14:09:29Z-
dc.date.available2023-12-01T14:09:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХоролець А. Г. Особливості прямого маркетингу як інструменту комплексу просування. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 20 жовтня 2023 року; наук. кер. І. О. Терещенко. Харків: ДБТУ, 2023. С. 425-428.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43003-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleОсобливості прямого маркетингу як інструменту комплексу просуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2023_425-428.pdf136.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.