Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42988
Назва: Strategic marketing management in the context of business process reengineering
Автори: Mandych, O.
Mykytas, A.
Lyshenko, M.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Tallinn: Teadmus OÜ
Бібліографічний опис: Mandych O., Mykytas A., Lyshenko M. Strategic marketing management in the context of business process reengineering. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. Р. 180-194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42988
Розташовується у зібраннях:Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_2022-181-195.pdf247.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.