Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42959
Название: Маркетинговий підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства
Авторы: Острянин, В. С.
Пересадило, Є. В.
Научный руководитель: Шульга, Л. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Острянин В. С., Пересадило Є. В. Маркетинговий підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 20 жовтня 2023 року; наук. кер. Л. В. Шульга. Харків: ДБТУ, 2023. С. 398-400.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42959
Располагается в коллекциях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2023_398-400.pdf118.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.