Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42914
Назва: Розвиток маркетингових комунікацій туристичних підприємств: нові виклики в умовах цифровізації
Автори: Дуб, М. Г.
Науковий керівник : Лапчук, Я. С.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Дуб М. Г. Розвиток маркетингових комунікацій туристичних підприємств: нові виклики в умовах цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 20 жовтня 2023 року; наук. кер. Я. С. Лапчук. Харків: ДБТУ, 2023. С. 359-362.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42914
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2023_359-362.pdf122.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.