Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42492
Название: Дуалізм територіальної громади в контексті маркетингу міста
Авторы: Глинська, Н. Ю.
Гірна, О. Б.
Люльчак, З. С.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Глинський Н. Ю., Гірна О. Б., Люльчак З. С. Дуалізм територіальної громади в контексті маркетингу міста. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 106-112.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто питання дуалізму ролі територіальної громади як суб'єкта і як об'єкта маркетингу міста. Представлено діяльність органу місцевого самоврядування як неприбуткової організації, яка діє в інтересах громади міста.
In the article the question of dualism territorial society of role is considered as a subject and as an object of caty-marketing. Activity of local self-government is presented as non-profite organization which acts on behalfs of community.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42492
Располагается в коллекциях:Випуск 127: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_127_2012_17.pdf286.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.