Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42492
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГлинська, Н. Ю.-
dc.contributor.authorГірна, О. Б.-
dc.contributor.authorЛюльчак, З. С.-
dc.date.accessioned2023-11-19T06:00:59Z-
dc.date.available2023-11-19T06:00:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГлинський Н. Ю., Гірна О. Б., Люльчак З. С. Дуалізм територіальної громади в контексті маркетингу міста. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 106-112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42492-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання дуалізму ролі територіальної громади як суб'єкта і як об'єкта маркетингу міста. Представлено діяльність органу місцевого самоврядування як неприбуткової організації, яка діє в інтересах громади міста.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the question of dualism territorial society of role is considered as a subject and as an object of caty-marketing. Activity of local self-government is presented as non-profite organization which acts on behalfs of community.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127-
dc.titleДуалізм територіальної громади в контексті маркетингу містаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 127: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_127_2012_17.pdf286.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.