Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42492
Title: Дуалізм територіальної громади в контексті маркетингу міста
Authors: Глинська, Н. Ю.
Гірна, О. Б.
Люльчак, З. С.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Глинський Н. Ю., Гірна О. Б., Люльчак З. С. Дуалізм територіальної громади в контексті маркетингу міста. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 106-112.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Abstract: В статті розглянуто питання дуалізму ролі територіальної громади як суб'єкта і як об'єкта маркетингу міста. Представлено діяльність органу місцевого самоврядування як неприбуткової організації, яка діє в інтересах громади міста.
In the article the question of dualism territorial society of role is considered as a subject and as an object of caty-marketing. Activity of local self-government is presented as non-profite organization which acts on behalfs of community.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42492
Appears in Collections:Випуск 127: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_127_2012_17.pdf286.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.