Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКраснокутська Н. С., Н. С.-
dc.contributor.authorІннокент, О.-
dc.date.accessioned2023-11-15T07:02:50Z-
dc.date.available2023-11-15T07:02:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІннокент О. Глобалізація як чинник розвитку торговельних підприємств. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Краснокутська Н. С. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 138.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42247-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleГлобалізація як чинник розвитку торговельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_138-138.pdf216.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.