Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвлаш, В. В.-
dc.contributor.advisorАксьонова, О. Ф.-
dc.contributor.authorЄвлаш, Т. О.-
dc.date.accessioned2023-11-14T07:52:06Z-
dc.date.available2023-11-14T07:52:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЄвлаш Т. О. Свідомий споживач як чинник впливу на ринок харчових продуктів. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер.: Євлаш В. В., Аксьонова О. Ф. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 1. С. 74.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42140-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleСвідомий споживач як чинник впливу на ринок харчових продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_1_74.pdf724.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.