Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПавлюк, О. В.-
dc.contributor.authorДанець, Ю. М.-
dc.date.accessioned2023-10-31T14:49:22Z-
dc.date.available2023-10-31T14:49:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДанець Ю. М. Нова стратегія маркетингу зернового сектору України. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-22 листопада 2010 р.; наук. кер. Павлюк О. В. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2010. С. 109-111.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41757-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleНова стратегія маркетингу зернового сектору Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2010_Tom2_32.pdf348.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.