Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41757
Назва: Нова стратегія маркетингу зернового сектору України
Автори: Данець, Ю. М.
Науковий керівник : Павлюк, О. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Данець Ю. М. Нова стратегія маркетингу зернового сектору України. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-22 листопада 2010 р.; наук. кер. Павлюк О. В. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2010. С. 109-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41757
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2010_Tom2_32.pdf348.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.