Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41707
Название: Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України
Авторы: Мунтян, І. В.
Євтушок, О. В.
Донець, О. Я.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мунтян І. В., Євтушок О. В., Донець О. Я. Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 253-255.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41707
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_253-255.pdf716.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.