Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.-
dc.contributor.authorЖидок, В. В.-
dc.date.accessioned2023-10-31T06:05:01Z-
dc.date.available2023-10-31T06:05:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗабаштанська Т. В., Жидок В. В. Передумови формування державних маркетингових відносин. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 241-242.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41701-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПередумови формування державних маркетингових відносинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_241-242.pdf530.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.