Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41576
Назва: Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингу
Автори: Долина, І. В.
Перерва, П. Г.
Косенко, О. П.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Долина І. В., Перерва П. Г., Косенко О. П. Міжнародні маркетингові комунікації на засадах таргетингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 237-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41576
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_237-238.pdf533.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.