Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41556
Назва: Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації
Автори: Кобєлєва, Т. О.
Сокол, К. М.
Гарник, Л. П.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Кобєлєва Т. О., Сокол К. М., Гарник Л. П. Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 198-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41556
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_198-200.pdf536.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.