Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобєлєва, Т. О.-
dc.contributor.authorСокол, К. М.-
dc.contributor.authorГарник, Л. П.-
dc.date.accessioned2023-10-27T06:30:22Z-
dc.date.available2023-10-27T06:30:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКобєлєва Т. О., Сокол К. М., Гарник Л. П. Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 198-200.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41556-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсобливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_198-200.pdf536.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.