Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41556
Title: Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації
Authors: Кобєлєва, Т. О.
Сокол, К. М.
Гарник, Л. П.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кобєлєва Т. О., Сокол К. М., Гарник Л. П. Особливості міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 198-200.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41556
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_198-200.pdf536.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.