Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41547
Название: Участь закладів вищої освіти у стартап-екосистемі з метою створення власного бренду
Авторы: Скрипнюк, К. О.
Савєлова, А. Д.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Скрипнюк К. О., Савєлова А. Д. Участь закладів вищої освіти у стартап-екосистемі з метою створення власного бренду. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 178-181.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41547
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_178-181.pdf569.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.