Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41408
Title: Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу
Authors: Ставерська, Т. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ставерська Т. О. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 95-96.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41408
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_95-96.pdf531.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.