Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтаверська, Т. О.-
dc.date.accessioned2023-10-26T06:24:11Z-
dc.date.available2023-10-26T06:24:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтаверська Т. О. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 95-96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41408-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleDigital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_95-96.pdf531.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.