Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-10-26T06:21:12Z-
dc.date.available2023-10-26T06:21:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 88-92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41406-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_88-92.pdf570.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.