Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41300
Назва: Успешная координация и диджитализация маркетингового коммуникационного взаимодействия
Автори: Касьян, С. Я.
Стоян, Т. Транев
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Касьян С. Я., Стоян Т. Т. Успешная координация и диджитализация маркетингового коммуникационного взаимодействия. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 84-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41300
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_84-86.pdf551.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.