Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринкевич, С. С.-
dc.contributor.authorIgnacy, Petecki-
dc.date.accessioned2023-10-24T08:16:57Z-
dc.date.available2023-10-24T08:16:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГринкевич С. С., Ignacy P. Актуальність застосування digital-маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 78-79.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41297-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleАктуальність застосування digital-маркетингу в діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_78-79.pdf541.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.