Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41289
Название: Цінове диференціювання за екологічними властивостями товару
Авторы: Чукурна, О. П.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Чукурна О. П. Цінове диференціювання за екологічними властивостями товару. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 58-60.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41289
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_58-60.pdf645.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.