Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41286
Название: Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу
Авторы: Погорєлов, М. І.
Борзенко, В. І.
Кобєлєв, В. М.
Ткачов, М. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Погорєлов М. І., Борзенко В. І., Кобєлєв В. М., Ткачов М. М. Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 53-55.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41286
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_53-55.pdf538.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.