Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41286
Title: Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу
Authors: Погорєлов, М. І.
Борзенко, В. І.
Кобєлєв, В. М.
Ткачов, М. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Погорєлов М. І., Борзенко В. І., Кобєлєв В. М., Ткачов М. М. Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 53-55.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41286
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_53-55.pdf538.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.