Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41273
Назва: Управління маркетингом на промисловому підприємстві: нові вимоги в умовах критичних глобальних обмежень
Автори: Палєхова, Л. Л.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Палєхова Л. Л. Управління маркетингом на промисловому підприємстві: нові вимоги в умовах критичних глобальних обмежень. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 44-47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41273
Розташовується у зібраннях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_44-47.pdf566.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.