Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41273
Title: Управління маркетингом на промисловому підприємстві: нові вимоги в умовах критичних глобальних обмежень
Authors: Палєхова, Л. Л.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Палєхова Л. Л. Управління маркетингом на промисловому підприємстві: нові вимоги в умовах критичних глобальних обмежень. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 44-47.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41273
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_44-47.pdf566.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.